Friday 6 February 2015

INI

senyuman dah pudah .
air mata selalu membasahi pipi .

dulu selalu dipujuk .
sekarang hanya dipendam .

izzati yang tahu .
orang lain tak tahu .

dialah yang faham .
orang lain takkan faham .

tiada kawan baru .
hanya yang lama setia menunggu .

terfikir untuk berpindah .
tetapi takkan berpindah .

dengar kata ayah .
bukan kata hati .

kata hati saya betul .
ayah takkan rase ape saya rasa .

bersendirian sudah cukup .
tetapi menyedihkan .

bile terfikir yang saya bersendirian .
saya menangis tanpa pengetahuan orang lain

rindu pj .
benci sab .

sab bagus .
tpi pj pun bagus .

-- aku merepek tpi ini hidup aku :|

1 comment:

  1. sherryy.. i really miss you.. nk hangout ngn kau.. tpi, mcmboleh je.. sherry, kalau kau tk pindau sek mesti kite selalu gosip kan? hahah.. sherry aku gile rindu kau.. sebagai kwn lah.. huhuh.. aku akan sentiase memahami kau.. ;')

    ReplyDelete